Publicerat 2012-08-18 18:13:36 i Allmänt
Sitter och sörplar piña colada för tillfället, utan kokosgrädde (fast med Malibu). Gött gött! Har gjort alla Puerto Banus butiker flera gånger om och jag måste säga att jag är BESVIKEN. Visst, det finns Versace, D&G, Missoni, Dior, LV, Gucci m.m... Men de jag allra helst ville se - Prada, YSL och Chanel fanns självklart inte. Dior har riktigt snygga väskor inne i butiken men alla de andra hade inget som föll mig i smaken. Var sugen på ett par Prada brillor och ett missoni-hårband men utbudet i Puerto Banus levererade inte. Sad but true.
 
Imorgon kommer Eva Longoria hit och hostar en välgörenhetsgala. Får se om jag deltar.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0