Publicerat 2012-08-06 07:23:51 i Allmänt
YSL byter namn till Saint Laurent för er som inte vet. Jag tycker det känns helskumt, jag menar "SL" Det låter inte alls lika bra som "YSL". Deras nya logo är rätt tråkig också, stilren visst, men YSL logon är nästan lika fanstisk som Chanels "CC"  och att ändra något sådant är ju lite att ta död på charmen.
 
Hur som helst, jag är totalleeii IN LOVE med deras "arty"-ringar och skulle helst vilja ha varenda en (de i silver, passar inte i guld). Här nedan har ni de som finns i deras webshop just nu.

Den nedersta i mitten är bara så drop dead gorgeous att jag bara MÅSTE prova den om den finns i Marbella. Dör typ. Annars är den rosa ovanför väldigt fin.. Eller... OMG kan inte bestämma mig!!!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0