Publicerat 2012-07-28 18:05:22 i Allmänt
Hösten och vinterns hetaste färg är lila som vi ser hos alla de stora modehusen. En riktigt hypad väska som kan komma att bli den nya IT-väskan är "Chanel Boy Bag" och gärna då i lila.
 
 
I övrigt är blommigt mönster en övergripande trend och matchas bäst med svart och markerad midja. Vi ser markerade midjor överallt så det är läge att inhandla ett kvalitets skärp i bra läder, gärna ett svart (funkar även utanpå jackor). Vackert möter hårt i en härligt rockig stil. "Trippelmönster" är något jag inte fastnat för även om det skrivs mycket om det och det syns på de flesta ställen. Till allt detta - bär päls! Det är dax att rota fram din mammas/mormors gamla pälsjacka som säkerligen kommer att komma väl till användning. Helst i färgerna grått/svart/vitt/beige.
 
Jag kommer att matcha allt med Chanel Rouge Noir nr 18, snyggare naglar får man bara inte!
 
Om en stund lägger jag upp några av mina personliga favoriter bland väskorna. MISSA INTE DET!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0