Publicerat 2012-05-19 16:21:54 i Allmänt
Vart fan har jag hamnat nu tänker du säkert. Och vadå italienskt läder?! Jävla skum blogg alltså. Men nehe du, du har hamnat i paradiset för väsk-älskare. Jag, Angelica, startade den här bloggen eftersom jag saknade en svensk sida med info om de senaste och mest underbara väskorna från de stora modehusen. Jag är själv en riktigt shop-a-holic och är ständigt på jakt efter nya underverk till samlingen. Jag har hittills hunnit köpa på mig bl a LV, massa Marc Jacobs, Mulberry och Michael Kors.

Jag döpte bloggen till Italian Leather eftersom inget går upp emot riktigt bra läder. Känslan av att få vidröra en ny väska för allra första gången, magiskt! Och doften! Herreguuud jag är i himmelriket....

Jag hoppas du ska trivas och kom gärna med förslag och idéer på hur vi kan få den här bloggen att bli svergies största väskblogg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0