Publicerat 2012-09-22 11:20:00 i Allmänt
Jag har, som sagt, inte sagt att alla förstår eller måste förstå. Min passion för väskor är som att vara kär för allra första gången. Det är kärlek vid första ögonkastet. Jag lever i en drömvärld där alla väskor är mina, jag kastar mig ner bland dem och suger in den underbara doften av riktigt bra läder. Det finns ingenting på denna jord som får mitt hjärta att slå så snabbt som det gör inne i en Dior-butik framme vid disken. Tiden stannar och allt jag hör är mina egna andetag och något om "lammskinn" och "silverdetaljer".
 
När vi dör kommer onda männsikor till helvetet och goda kommer till himlen, men jag, jag kommer till Selfridges&Co. Det finns ingen plats på jorden som är mer helig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0