Publicerat 2013-04-26 10:41:25 i Allmänt
Sitter och går igenom gamla bilder.. OMG den här! Åh den väskan älskade jag men den gick sönder typ efter en vecka, "tazzeln" ramlade av. Jag rage:ade på Net-a-porter och skickade tillbaka den. Skulle få en helt ny, men vad får jag?? DE SKICKAR TILLBAKA SAMMA GAMLA TRASIGA VÄSKA + att paketet den kom i var som att en varulv haft en omgång med det, helt söndertrasat man kunde bara köra in armen och plocka ut innehållet utan att ens öppna lådan. Sämsta jag vart med om. Jag skickade tillbaka den igen och fick pengarna tillbaka. Synd för den fina väska :'( men nu har jag ju en ny liknande från MK i samma nyans ;) älskar silver!!! 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0