Publicerat 2013-08-20 08:23:00 i Allmänt
Jag tycker det är jätteviktigt att man inte går runt och bär på allt utan att man i alla fall försöker öppna sig för någon. Annars blir man ju knäpp tillslut. Innan var jag en sådan person som inte ville besvära andra så jag höll tyst om allt tills det tillslut inte gick längre och jag blev sjuk. Jag fick panikångest och bulimi. Jag klarade inte av att bära på allt, samtidigt som jag levde ett väldigt stressigt, osäkert liv med ett väldigt krävande jobb.

Därför säger jag till alla er där ute som går och mår dåligt över något, PRATA OM DET. Det spelar ingen roll om du pratar med någon i familjen, en kompis eller en främling. Bara du får det ur dig så att du inte känner dig helt ensam i skiten. Du kommer bli förvånad över vad folk ger dig för respons. Att må dåligt och ha konstiga saker för sig är vanligare än du tror. Du kanske tror att du är helt ensam om det, att du är ett riktigt wierdo och vill inte att folk ska tycka si eller så om dig. FUCK THAT SHIT. De får tycka vafan de vill, huvudsaken är väl ändå att du mår bra, eller hur? Riktiga vänner kommer att stötta dig och försöka hjälpa dig, annars kommer du ju att få reda på vilka som du inte längre borde umgås med.

Jag är trött på ett samhälle där alla skall vara perfekta. ALLA mår dåligt ibland. Just nu mår jag jävligt bra. Lever i dilerium, men det är klart att jag har dagar som är lite sämre. Dock mår jag BRA och det har jag inte kunnat säga på flera år. 

LOVA mig att ni inte bara väntar på att någon annan ska ta tag i det hela, ta ett första steg och PRATA om det. Alla kan må bättre, jag LOVAR!

KRAM <3<3<3
 


Kommentarer
Jonas

Jag lovar att berätta om det är något! <3

2013-08-20 @ 16:53:50
URL: http://www.flashback.org


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0