Publicerat 2013-08-21 15:16:30 i Allmänt
Bara sådär.. Av tjejen med hästen. Jahapp, tydligen hade hon haft en annan tjej som vart där och nu ville hon ha henne istället. Hon har inte ens träffat mig. Den tjejen var där i förra veckan. Ändå säger hon att jag ska komma dit idag. Jag har liksom släpat på alla grejer på 2 pendeltåg och en buss + 2 hundar!!! Schyssta klubben. Blev jäkligt ledsen faktiskt. Har försökt anpassa mig bäst jag kan efter henne men nehepp... Aja, it was not meant to be helt enkelt. Hjälper hellre någon annan.
 
Hur som helst... gravid som jag är så börjar jag naturligtvis böla på kontoret, hade ju ändå sett sjukt mycket fram emot detta. Men men... Å precis då skriver min kollega att vi ska till London med jobbet 18:e-20:e oktober för vi har 15-års jubileum. WHAT?! LONDON?! VET DU HUR JÄVLA LYCKLIG JAG BLIR!!!!!! Gick från värsta deppig till HUR GLAD SOM HELST på en millisekund. Jobbigt med alla känslor på en gång haha - arg, ledsen, besviken, glad, överlycklig och SUPERTAGGAD.

Ser verkligen framemot det! Älskar mina kollegor, vi kommer att ha så roligt! Tack för att ni gjorde min dag!

Jag i London för några år sedan:

 
Älskar denna bilden.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0