Publicerat 2013-08-14 13:04:00 i Allmänt
Blää. Det känns inte alls kul att man ska bli fet nu när höstsäsongen börjar. Jag vill frossa i nya kläder inför hösten, men inget kommer att passa och det är onödigt att lägga flera 1000 kr på gravidkläder som jag ändå inte kommer att använda mer än nu (och om jag skulle bli gravid någon mer gång).

Såå därför bestämde jag mig för att jag ville färga mitt hår rött, klippa lugg och göra extensions. Men, allt det jag ville göra kostade 8000 kr (dock var det exstensions som man kunde använda flera gånger, sammanlagt 11 månader genom att man flyttar upp fästena efter typ 3,5 månad). Någon som har lust att sponsra en tjej som känner sig ful och vill känna sig fin?? Ingen?? Tänkte väl det... Får väl vinna på triss först eller nått. Man kan inte lägga 8000 kr på sitt hår om man inte helt plötsligt skulle stå med 100000 kr i näven.

Tröstar mig med att surfa runt inne på jakandjil.com bästa inspirationssidan <3

Man kanske inte kan se riktigt vad det står på bilden ovan men det står i alla fall att jag vill ha "typ" frisyren som tjejen som sitter ner har, och en blandning mellan hårfärgen på de två andra bilderna. Jag vill att det ska vara lite åt det rostiga hållet.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0