Publicerat 2013-08-21 09:30:02 i Allmänt

Bild från igår när vi var ute och promenderade med vovsingarna.

 
Hugo imorse när vi åkte till jobbet haha. Så himla söt, han älskar att spana ut genom fönstret!

Jag har sånn himla tur som kan ta med mig hundarna till jobbet. I vanliga fall har de hundvakt men idag kunde inte hundvakten passa dem så då fick de följa med mig istället. Det är faktiskt väldigt mysigt att ha med dem. De brukar mest sova hela dagen, förutom på lunchen då. Eddie brukar ligga i mitt knä och Hugo i en stol. Just nu ligger de båda å sussar sött i stolen. Ser trångt ut haha.
 
Det blev aldrig av sist att jag mötte min eventuella medryttarhäst då det kom något emellan för ägaren. Dock skulle vi ses idag istället och jag hoppas verkligen vi gör det nu! Vill inte skjuta på det mer!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0