Publicerat 2013-08-23 15:15:52 i Allmänt
Åååååh asså du anar inte hur mycket jag längtar efter att få träffa dig. Att få bli din mamma är en ära, att få ge dig ett liv. Jag kan fortfarande knappt fatta att det är sant. Jag älskar dig redan så otroligt mycket! Jag längtar efter att få visa dig världen så du får se den med dina egna ögon, den vackra svenska naturen och årstiderna. Jag är så himla lycklig som kommer att få göra allt detta för dig, MED dig. Jag känner mig otroligt hedrad.

Vad som än händer kommer jag alltid att finnas där för dig, du är du och du skall inte någonsin behöva känna att du inte kan vara någon annan än dig själv. Det är det viktigaste jag kommer att lära dig.

Om några månader ses vi <3

Tills dess, ha det bra därinne ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0