Publicerat 2013-08-28 08:30:18 i Allmänt
Soundtracket till Skyrim rullar i bakgrunden, kaffet är nästan uppdrucket.. ändå sitter jag här heeeelt död. Aja, en vanlig morgon helt enkelt. Det känns lite smått som att någon klubbat till mig i huvudet i natt för jag känner mig helkonstig. Aja, det går la över tids nog.

Imorse var det väldigt stressigt, gick upp 06:30 och skulle sitta i bilen 07:15. På den tiden ska jag hinna äta, göra matlådor, skära grönsaker, sminka mig, borsta tänderna, välja kläder, packa träningskläder och skopa upp protein. KAOZ, maaan. Men, jag hann!

Dagens outfit blev något jag snabbt slänge ihop bara, min nya stickade tröja med stjärnor på, ett vitt linne och leopardmönstrade mammajeans. Mitt hår ville inte sammarbeta så jag rotade snabbt igenom badrumsskåpet och hittade ett gammalt diadem. Yay! Förr använde jag diadem inprincip varje dag, men inte nu längre. Känner mig som 16 år igen hihi.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0