Publicerat 2013-12-25 10:31:00 i Allmänt


Här har ni dagens outfit. Älskar att kombinera olika nyanser av samma färg, i detta fallet ljusblått med en mer intensivt blå nyans. <3 Den stora snöflingan som jag pimpat väskan med kommer från Juicy Couture.

Och nu till lite djupare saker.... Åh... Asså... Jag är så himla lycklig!!!! Jag har världens bästa liv!! Det är ofta jag vaknar och tänker, lever jag verkligen detta livet?! Är det sant?! Får jag verkligen lov att ha det såhär bra?! Vart är haken liksom. På grund av allt jag har vart med om i mitt liv uppskattar jag varje litet ögonblick, varje minut. Jag njuter av det där lilla. Jag kan leva länge på en snäll kommentar och den kärleken jag får från vänner och familj varje gång vi ses. Jag har lärt mig att alltid tänka positivt, no matter what. Tänker man positivt blir inget sådär SUPERTUNGT utan allt går, bara man ser framåt. Sedan är det viktigt att inse att man inte är en supermänniska utan det är ok att be om hjälp ibland, det är ok att erkänna att man inte klarar allt själv. Så är det bara. 
 
Tack alla underbara männsikor som finns i mitt liv! Ert stöd, er kärlek, det har lyft mig till oanade höjder. Jag är SÅ tacksam!
 
Mer kärlek åt folket <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0