Publicerat 2013-07-04 16:15:00 i Allmänt
Jag är inne i en fas av mitt liv som många går och funderar på i många år innan det verkligen sker. Liksom.. jag ska gifta mig!! Det är helt sjukt. Jag är bara 22 år gammal, men jag har aldrig vart så säker på något i hela mitt liv som jag är nu.

Det är så himla fantastiskt att jag får äran att dela mitt liv med en annan människa, en människa som älskar mig för det jag är och som ställer upp för mig i alla lägen. En människa som är klok, men god och som alltid ser till mig i första hand.
 
Att få bli din fru är mer än jag någonsin kunnat drömma om. Du får mig att känna mig som den viktigaste personen på hela jorden och det har jag aldrig känt förut. För en gångs skull älskar jag mig själv och det har tagit låååång tid. Det är tack vare dig. Din kärlek.

Tack Jonas, tack för att du finns i mitt liv och förgyller varje ögonblick.
 
Tack..
 


Kommentarer
Jonas

Ååååå underbara Angelica du är underbar <3 Du är mitt hjärta i livet! Älskar dig

2013-07-04 @ 18:47:29
URL: http://www.flashback.org


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0