Publicerat 2013-05-07 09:57:00 i Allmänt
Jag är verkligen ingen guldmännsika. Jag tycker inte alls om guld och allt jag äger har silverdetaljer. Jag skulle aldrig kunna köpa en kavaj med guldknappar eller en väska med gulddetaljer. Silver är så stilrent å snyggt, jag aaaavgudar det.

Det värsta jag vet är när folk blandar silver med guld. Jag tycker att antingen är man en guldmänniska eller en silvermänniska. Det är supersnyggt när någon med bruna ögon och brunt hår och lite mörkare hy än min har gulddetaljer. Då gillar jag faktiskt guld, på andra, men jag skulle aldrig kunna ha det själv för det ser bara konstigt ut på mig.

Samma med färgen röd. En person med mer mörk hy, mörka ögon och mörkt hår passar asbra i intensiv röd färg, medan jag ser ut som ett stoppljus. Jag försöker lära mig att gilla rött, jag har börjar göra det mer och mer men då oftast i kallare nyanser eller blandat med en massa andra färger i ett mönster.

... Awkward silence... 

Ni får gärna tycka att jag är helskum, men alla har sina egenheter! Tänk bara på dig själv ;) Vad har ni för egenheter??
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0