Publicerat 2013-11-25 08:07:00 i Allmänt
Shit pommes frites va fort den här helgen gick. SWISCH sa det bara. Back 2 business. Fast jag är ledig imorrn, ska bli jäääävligt gött. Dock skall jag trängas med alla andra på Ullared haha... 

Här nedan, lite bilder från helgen:




Lite lyx sådär, en lördagskväll. Riktigt gott och mysigt hade vi det! Vi firade en vän till mig som precis fyllt år. Jag drack, alkoholfritt, vin och käkade pasta med oxfilé. För en gångs skull var det faktiskt riktigt gott alkoholfritt vin. Det där "Natureo" som de flesta ställen har, det smakar verkligen SKIT. Det är typ saft. Jag gillar inte saft, jag vill att det ska smaka vin och inte vara så jävla sliskigt! Men det här vinet var helt ok. Minns tyvärr inte vad det hette.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0