Publicerat 2013-11-04 08:26:00 i Allmänt
Började dagen med en morgonpromenad med mina hårbollar. De har vart ganska uttråkade i helgen eftersom vi har hållt på och renoverat barnrummet, det har vart fullt hus men ingen har haft tid med dem. Så, då gick jag till en stor äng där jag brukar ha dem lösa å så fick de springa av sig en stund. Det behövdes verkligen!

Efter det käkade jag frukost och sen bar det av till Partille för bodypump. Sen direkt hem, käka lunch och börja greja igen. Ingen vila här inte! Men gud så skönt, nu är allt färdigmålat! Ikväll skall vi börja skruva ihop lite möbler och om nån vecka ska vi sätta upp väggdekoren. Jag har köpt svarta stjärnor - stilrent och snyggt.

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0