Publicerat 2013-11-13 08:48:05 i Allmänt
Det visste ni inte va?! Att jag kan en del japanska! ;) Hehe, jag är inte expert direkt men jag läste japanska i 1,5 år på medborgarskolans kvällskurser och lärde mig själv en hel del hemma också. Utöver det kan jag tyska inprincip flytande, engelska och förstår lite franska. Jag älskar språk! Språk är fascinerande och intressant. Om jag hade haft tid och möjlighet skulle jag vilja lära mig japanska flytande och även franska. Men men, livet är långt.

Happ, idag då, en helt vanlig arbetsdag som började med bilköer. Tjooohoo! Aja, jag ska inte klaga, hamnar sällan i bilkö annars. Senare idag, om jag känner att kroppen pallar, blir det Bodypump och lite spring i affärer. Det är lika bra att vara ute i god tid, hade tänkt kika på lite julklappar.

Ha det gött så länge gott folk!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0