Publicerat 2013-10-16 08:21:00 i Allmänt

Lilla du därinne, jag står knappt ut med att vänta på dig. Varje dag som går blir värre och värre jag önskar att du låg i min famn NUU! Det blir inte bättre av att nära och kära överöser mig med saker till dig och när jag kliver in i ditt halvfärdiga rum sprutar tårarna hejvilt. Det är så fantastiskt att du faktiskt ligger därinne och växer i mig. Jag är så otroligt tacksam, glad och lycklig som får äran att bli din mamma. 

Om några månader ses vi <3
 


Kommentarer
Manella

Åh det är så härligt när man är gravid men ännu härligare när man får ha sitt barn i famnen <3 grattis till graviditeten & fin mage du har :) hur långt gången är du?

Svar: Tack! Va söt du är <3 Han beräknas "ploppa ut" den 27:e januari.
Angelica Nordström

2013-11-13 @ 19:25:37
URL: http://manella.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0