Publicerat 2013-10-02 09:15:41 i Allmänt
Jag vill egentligen inte vara den som klagar, men nu måste jag faktiskt få göra det. Jag mår skit, både psykiskt och fysiskt. Jag kan inte göra någonting längre. Jag känner mig helt handikappad. Jag har SÅ mycket energi men kan inte få utlopp för den. Försökte gå ut å springa igår, men det gick inte. Kroppen skrek NEEEEEEJ.

Har börjat bli helt galet pedantisk hemma, har dammsugat 3 gånger på en vecka och jag springer runt (fel ordval, haltar fram) som en dåre och plockar. Det är så skinande rent att det ser ut som att jag har ett hembiträde anställd på heltid. Men jag kan inte sitta still, det är inte jag. Jag MÅSTE göra något. Jag är inte den som ligger i soffan å kollar på film/TV i flera timmar varje dag. Jag vill TRÄNA, promenera och springa. Jag vill komma ut och röra på mig, jag vill hitta på saker.

Hela kvällen igår låg jag hemma å grät. Det är fruktansvärt att inte kunna använda sin kropp längre. Jag menar, vad ska jag göra nu?? Jonas föreslog att jag kunde börja måla igen. Men asså, vart ska jag göra av alla tavlor? Det kommer bli en miljon tavlor. För jag kommer bara att måla hela tiden, för vad annars kan jag göra? Jag vill inte sitta vid datorn, eftersom jag jobbar på kontor och sitter vid datorn hela dagen. Suck.... FML.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0