Publicerat 2013-10-22 15:31:00 i Allmänt
Jag dör av längtan, jag står nästan inte ut. Du är med mig hela tiden, vart jag än går. Du är där när jag vaknar, när jag somnar, när jag är glad och när jag är ledsen. Du känner det jag känner - hela tiden. Vi är i dagsläget en.

Vem är du, du därinne? Du som buffar och bökar. Du som får min mage att stå rakt ut. Jag vet så lite om dig, men du kommer att bli en av de människor jag har allra närmast mig. 

Att inte få träffa dig, än, dödar mig långsamt inifrån. Jag vill inget hellre än att ha dig i min famn. Jag vill se in i dina ögon och jag vill visa dig all den kärlek som finns inom mig som bara är till för dig. För du kommer alltid att vara den viktigaste personen i mitt liv. Från och med nu, från och med den dagen då du blev till. Ingenting ska få komma emellan oss. Jag kommer att offra allt för dig.

Min son <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0