Publicerat 2014-04-15 21:54:49 i Allmänt
Idag har jag putsat fönster, tvättat och tagit hand om disk. Att putsa fönster är det värsta som finns för det är så JÄVLA JOOOOBBIIIIGGGTT!!!! Jag blir alltid sjukt svettig och sen är jag pedant också så minsta lilla streck som är kvar går mig på nerverna. Detta betyder att det tar typ 3 timmar för mig att göra det, speciellt med tanke på hur mycket fönster vi har, och STORA är de med!

 
Lillen i vagnen medan jag sprang runt å grejjade.
 
Som vanligt, efter allt stök, har jag tryckt min obligatoriska kladdkaka. Gud, jag måste sluta haha. Först glass å nu kladdkaka... Asså, jag måste sluta bli beroende av saker!!! Å finns det godis så sitter jag bara å trycker. Nu är godiset slut och jag vill bara att det ska bli påskafton så att jag kan få meeer godis!! MÖLA, MÖLA, MÖÖÖLAAA!!! <3 Jag önskar mig det STÖRSTA påskägget som finns på ICA knökat med godis! *hint till min man* <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0