Publicerat 2014-08-14 13:45:13 i Allmänt
 
 
(Det är inte jag som tagit bilderna, hoppas det var ok att jag publicerade dem, om inte säg till!)
 
Nu har jag ridit underbara Papi Raul två gånger, senast igår. Han är världens underbaraste häst och jag tror att vi kommer att kunna ha superkul tillsammans lång tid framöver! <3
 
 
Måste rengöra mina ridstövlar haha, de behöver fettas in ordentligt!
 
Sry att jag inte uppdaterat, har haft fullt upp med både jobb och privatliv. Men, jag är världens lyckligaste tjej just nu (trots ständigt ont i magen, en hemsk gastroskopi häromdan och spyor högt och lågt från lilleman). Jag är precis där jag vill vara i livet. Jag gör det JAG vill göra! Jag ska aldrig mer låta någon säga till mig vad jag ska och inte sa göra. FUCK YOU, I will go out there and DO it!
 
Låt ingen bestämma över DITT liv.
 
LEV NU!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0