Publicerat 2014-02-18 14:01:13 i Allmänt
Jag är alldeles för trött och opepp för att komma på något att skriva om. Jag har ingen lust att göra någonting. Fick tvinga i mig mat för jag har ingen matlust heller. Aja.. Ska väl försöka sova lite snart, om jag kan, om inte lillen vaknar.
 
Träningen gick bra igår i alla fall. Jag behövde den verkligen! Jag tog mycket mindre vikter än jag brukar på ben, rygg och bröst men i övrigt körde jag på samma. Mina triceps borde vara döda men än känns det ok. Igår kändes det i alla fall som att de skulle gå sönder. Fan värsta tricepslåten ever! 
 
I övrigt är jag så sjukt jävla deprimerad. Jag mår verkligen inte bra psykiskt. Inget hjälper. Jag vet inte vad det är för fel men jag vill bara gömma mig under täcket, gråta och aldrig mer gå ut. Jag förstår inte. Jag njuter inte av att vara hemma med min bebis. Jag mår SKITDÅLIGT och jag tänker inte ljuga om det. Jag hinner inte med någonting och när han väl sover har jag panik och vet inte vart jag ska ta vägen. Jag kan verkligen aldrig slappna av. När han är vaken mår jag bättre för då är mina tankar och mitt fokus till 100% inställt på honom. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag vill bara må bra och vara lycklig!!! Varför kan jag inte bara få vara lycklig?! Jag har verkligen allt jag någonsin önskat mig men ändå kan jag inte vara lycklig...
 


Kommentarer
Johanna Z

Hej Angelika! :) hittade in på din blogg, himmla söt son du har! hoppas det psykiska välmåendet kommer tbx snart! stor kram till dig.

Svar: tack <3 ja det är väl bara en svacka nu :/
Angelica Nordström

2014-02-21 @ 18:49:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0