Publicerat 2014-02-17 13:40:00 i Allmänt


Var ute i 2 timmar förut. Huuuur skönt som helst! Kom hem vid 12 och började göra lunch. Inte förrän nu sitter jag och äter. Lillen ville bara äta hela tiden och vara hos mamma. Jag gjorde amerikanska pannkakor och fick hela tiden springa iväg och peta in nappen mellan vändningarna. Gud, som jag äter borde jag väga 300 kg snart. Hinner inte göra någon riktig mat. Imorse blev det delicatobollar till frukost - healthy lifestile. Aja... Får be Jonas laga mat sen. Vill ha fisk! Har inte ätit det på 100 år.
 
Fick en kommentar igår om det inte kommer upp en förlossningsberättelse snart. Jo, det gör det. Det är bara det att jag knappt hinner äta, duscha eller sova så jag prioriterar inte det just nu. Bara att skriva ett inlägg här tar jättelångtid eftersom jag hela tiden blir avbruten. Får passa på när lillen sover. Men jag är jätteglad att det efterfrågas! Skall försöka skriva mycket och så detaljerat som möjligt. Ge mig lite tid bara!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0