Publicerat 2014-02-02 15:36:50 i Allmänt
 
 
Lillen sussar söt i vagnen medan jag och Jonas kollar på TV i väntan på fler besökare. Efter idag kommer vi äntligen få det lite lugnare. Vi skall bara iväg till östra för återbesök imorgon på dagen och sedan kommer vi nog att ta en premiärtur med vagnen eftersom vi får hem hundarna ikväll. Åh, mina hårbollar! Jag längtar så efter dem! Det kommer bli konstigt att ta hand om dem OCH lillen. Både Hugo och Eddie vill ha mycket uppmärksamhet och nu ska jag dessutom ta hand om en liten bebis haha. Redan 3-barns morsa typ. Well, det får gå, men det kommer nog att bli lite trixigt i början. Tur att Jonas kommer vara hemma ett bra tag till så att han kan hjälpa mig med allt. Jag vill inte att hundarna ska bli lidande i allt detta. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0