Publicerat 2014-01-07 12:43:38 i Allmänt
Woohooo, jag fick sova i natt! Jag har sovit i typ 12 timmar, men det känns ändå inte tillräckligt. Jag blev väckt av Eddie som ville ut vid 11:30 och det var bara att gilla läget och gå upp. Dock blir det inga promenader, bara utanför dörren, för jag orkar inte mer än så. Jonas får gå ut med hundarna när han kommer hem.
 
Jahapp... och nu... Nu är det bara att vänta. Vänta, vänta, vänta... Denna EVIGA väntan. Well, jag kommer att ladda inför förlossningen nu bara med vila och bra mat. Jag måste vara fit for fight, vem vet, jag kanske får en jättelång och jobbig förlossning och då behöver jag all energi jag kan få. Det känns jättetråkigt att bara vara hemma, men det är som sagt bara att gilla läget.
 
 
Här kommer en jättegammal bild på mig. Tror jag var kanske 16-17 år här hihi^^ Den är i alla fall tagen hemma i pappas gamla hus i Kungsbacka någon gång runt juletid, eftersom det är en stjärna i fönstret.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0