Publicerat 2014-01-14 00:15:20 i Allmänt


För er som inte vet - utöver bloggen skriver jag dagbok varje dag, en sida om dagen. Det är något som jag måste göra bara, skriva av mig liksom. Det är också en kul grej att spara och kolla tillbaka i om några år. Tänk vad fort man glömmer saker egentligen, men en dagbok hjälper dig att minnas. Jag har dagböcker från 7:an, 8:an, 9:an... Sen förra året och detta året. När jag var sjuk skrev jag allt i mina bloggar, men man kan inte alltid göra det, för folk tolkar saker helt fel ibland och det kan få negativa konsekvenser. På internet är man sårbar. Jag slutade att blogga förut mycket pga av alla andras åsikter om saker och ting. Men man får inte låta sig påverkas. Detta är mitt liv, like or not. Jag har inte tvingat dig att läsa. Jag delar med mig för att jag tycker att det är roligt, inte för att jag måste. Jag står för den jag är och mina åsikter. Trots att jag bara är 23 år har jag vart med om mycket saker som har gjort mig starkare och till den personen jag är idag. Ta ingen skit, för det gör inte jag.

Kärlek till er! <3
Sov sött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0