Publicerat 2014-01-01 09:33:00 i Allmänt
Nu börjar världens segaste månader. Periodern januari-mars är nog de trååååkigaste månaderna jag vet! Vintern har ju inte ens kommit än så det lär ju va vinter nästan in i maj!
 
Tänkte bara visa er en sista bild från igår och kvällens (snarare nattens dessert):
 
 
Vaniljpannacotta med hallon och hackad mörk choklad. Superenkelt och SUPERGOTT!
 
Imorse när jag vaknade kände jag mig nästan bakis, trots att jag bara druckit vatten, alkoholfritt bubbel och alkoholfri kopparbergs päroncider. Bläää. Antar att jag mår som jag gör pga att jag tvingade mig själv att vara uppe trots att jag var så trött. Jag tog inte ens en powernap som jag hade tänkt först.
 
This is how I feel today.
 
 
Bläk.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0