Publicerat 2014-01-11 21:00:00 i Allmänt
 
Här sitter jag, i soffan med magen fylld med mat, godis och bebis och funderar över livet. Idag har lillen vart helt GALET aktiv, jag fattar inte hur han orkar! Han brukar vanligtvis sova största delen av dagen och leva rövare på natten. Han kanske är trött på sitt lilla plejs därinne och längtar ut i stora vida världen? Jag hoppas det i alla fall, för vi längtar efter honom!
 
Det känns bara så sjukt att det snart kommer att ligga en bebis på mitt bröst. En varm, gosig och len liten bebis. Inte vilken bebis som helst - MIN bebis. Tänk att han har legat därinne i 9 månader, att han har vart en liten ärta som växt sig större och starkare tack vare den näring han fått från mig. Det är så himla konstigt på något sätt... Jag fattar det typ fortfarande inte!
 
Blä jag vill inte vänta mer!! :( KOM UT NUUU!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0