Publicerat 2014-01-17 23:35:16 i Allmänt


Det är sååå skönt med nyfixade naglar! Nu behöver jag inte tänka på det mer innan lillen kommer. På tisdag ska jag klippa mig och på torsdag ska jag göra nya fransar. Allt detta (naglar, fransar och klipp) för endast 850 kr. Det gäller att veta vart man ska gå! ;) Jag lägger ju annars inprincip aldrig pengar på smink eller hårprodukter. Typ en gång om året köper jag smink och kanske en ny hårspray, om ens det. Å klipper mig gör jag max 1 gång om året. Så då tycker jag det är ok att lägga pengar på fransar och naglar. Jag använder inte heller några krämer eller annat bös, bara vanlig nivea och vaselin på läpparna om det är KRIS. Så jag är ganska billig i drift annars hehe, för att va kvinna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0