Publicerat 2014-01-08 09:13:00 i Allmänt
Lillen växer, men inte jag. Dock har han saktat in lite på sitt växande så jag skall gå dit en extra gång nästa vecka för att mäta igen så att kulan fortsätter bli större fram till födseln. Vecka 38 nu, woop!
 
Hihi jag har ingen navel kvar längre, det ser jätteroligt ut. Bara ett liiitet, liiitet hål! 
 
 
Det som syns ovanför naveln är ett ärr från min navelpiercing som blev infekterad för några år sedan.
 
Idag ska jag roa mig med att läsa om amning. Dags att lära sig leva som en ko, yaaay!
 


Kommentarer
Anonym

Ni måste ju göra en gipsmage! :) Jag skulle gjort det om inte Matilda hade så jädra bråttom ut. :/

2014-01-08 @ 21:02:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0