Publicerat 2014-01-31 15:59:22 i Allmänt


Vi är äntligen hemma, efter två dagar på BB. Fy vad hemskt det var att ligga där, jag ville bara hem hela tiden!! Alla barnmorskor på BB är verkligen inte snälla och hjälpsamma. Jag fick sån fruktansvärd ångest igår eftersom några av dem stressade mig med amningen. Nu fungerar det finfint utan problem, men först fick vi inte riktigt till det, jag och Ymer. Nu ska jag absolut inte dra alla över en kam för det var flera helt underbara barnmorskor som verkligen peppade mig och var till stor hjälp. Men de som inte var så trevliga sa typ saker som "jaha har du låtit honom suga fel?!". Seriöst?! Jag är nybliven mamma, hur ska jag veta vad som är fel?! Du får gärna visa mig och förklara hur jag ska göra istället för att dumförklara mig tack!!! Tur att jag hade Jonas med mig, han sa åt mig att inte ta illa vid mig och tröstade mig.

Nu ser jag jättemycket fram emot att börja leva mitt liv här hemma tillsammans med min älskade son! Jag är inte alls orolig, för jag vet att vi kommer att fixa det här med amningen galant tillsammans. Jag menar, after all, så är det ju en instinkt hos både barnet och mamman.



Kommentarer
Hoshi

Skönt att höra att ni mår bra allihop <3 Vill inte spamma er för jag fattar att ni har ganska mycket att ta hand om nu. Pussa skrutten från mig! Jag måste få hälsa på honom snart!

2014-01-31 @ 16:20:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0