Publicerat 2014-01-11 23:51:34 i Allmänt
Haha kolla vem som låg och väntade på mig i sovrummet! Eddie brukar aldrig ligga där, det brukar alltid vara Hugo som gör det. Sötgöte!! <3


Jag funderar på att börja passa hundar igen nu när jag är mammaledig. Har gjort det förut för att tjäna lite extrapengar, men mest gör jag det för att det är så mysigt med massa hårbollar att dela dagarna med! Jag tänkte ta 50 kr per tillfälle för under 7 timmar och 100 kr för över 7 timmar. Har man då fler hundar blir det ju lite pengar i alla fall. Men jag kommer ta in max 2 hundar åt gången eftersom jag redan har 2 själv. Det räcker med 4 hundar och en bebis. För er som undrar, nej det är inte jobbigt att gå med så många hundar. Jag är van, jag har även jobbat på hunddagis och då gick vi ibland med 7 åt gången. ;)

Ni får gärna kontakta mig om ni behöver hjälp med hundpassning. Jag finns i Lerum och kan inprincip alla dagar och tider, helg som vardag. Ni kan kontakta mig på [email protected].



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0