Publicerat 2014-01-08 17:37:00 i Allmänt
OMG... Jag har sovit halva dan :S Vaknade nyss och trodde STENHÅRT att det var morgon... WIERD FEELING!! Inte kul alls :( Det påminner mig om vad mamma berättat om när jag var liten. Hon tvingade mig alltid att sova middag, fast jag inte ville. Dock behövdes det verkligen för jag var övertrött på eftermiddagen så som jag härjade. Men sen, när jag vaknade efter min tupplur var jag alltid rosenrasande och bara grät och skrek haha, lite den känslan jag hade förut. Allt bli ju helt upp och ner. Morgon, dag, kväll?! What the heelll!!!
 
Nu måste jag äta något med. Bleeh, ibland önskar jag att man inte behövde äta, det tar för mycket på krafterna att gå bort till köket och fixa något. Man kan lika gärna sitta kvar på soffan, typ, men icke. Bebis behöver näring!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0