Publicerat 2014-01-27 09:17:25 i Allmänt
Thank the lord for coffee! Den här natten var inte rolig, hade värkar till och från mellan 03:30-05:30 som sedan stannade av så att jag kunde somna om. När jag väl hade somnat om drömde jag värsta mardrömmen att en död kvinna med mörkt långt hår och vit klänning jagade mig och högg mig med knivar. Väldigt trevlig natt må jag säga...
 

Nu väntar barnmorskebesök om en stund! Ska promenera ner dit och hem. Wish me luck! Det är inte längre så lätt att gå, men jag har inga pengar på busskortet och sen är jag en snål jävel så jag tycker att man lika gärna kan gå när vårdcentralen ligger ca 20 minuters promenad bort.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0