Publicerat 2014-01-07 21:48:00 i Allmänt
Har letat efter en kjol med sånt här rutigt mönster hur länge som helst! Hade dock velat ha en vit, men det fanns inte. Äsch då, lila är inte fy skam! Endast 149 kr på H&Ms hemsida, billigt och bra! Linnet var bara så fint så det fick åka med det med, har inte så mycket saker som är tunna och nätta. Kommer dock behöva nya kycklingfiléer (de jag har hemma har tappat allt klister).
 
H&M är enda sidan jag vågar handla på innan bebis är född för jag vet att sakerna passar, utan att prova. Tänk att matcha outfiten ovan med Miu Miu-väskan nedan. HEAVENS! Skulle ha mina svarta Jeffrey Campbell wedges till med vit sula och svarta strumpbyxor. <3
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0