Publicerat 2014-01-12 12:26:53 i Allmänt
Fan... Såg nu att det hade kommit något klet på skärmen, doooh det vill inte gå bort! Sånt kan ju reta gallfeber på en!!!
 
Idag är jag själv några timmar, mannen jobbar. Har roat mig med att stå jättelänge framför spegeln, eftersom det inte finns så mycket annat att hitta på.
 
 
Här har ni mig - en, för tillfället, stylad äkta hemmafru!

Vi har äntligen fått flyttat in vår laptop i sovrummet till skrivbordet, det stationära har vi gjort oss av med, så nu kommer jag att sitta här en hel del och blogga. Visserliggen älskar jag att ligga i soffan med datorn, men det är så mycket enklare att sitta upprätt när man har mycket att skriva.
 
Är hungrig igen, åt nyss frukost... Blä orkar inte äta hela tiden. Skall nog lägga mig och kolla på andra avsnittet av "The Carrie Diaries".
 
Snackes senare!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0