Publicerat 2014-01-01 20:49:02 i Allmänt
Imorrn väntar jobb och att hämta den nya soffan. Jag längtar sjukt mycket efter jobbet, hatar att gå hemma. Självklart är det inte kul om man sitter på jobbet och mår dåligt, vilket jag antagligen hade gjort om jag hade jobbat under julveckan, för jag har verkligen mått skit - idag också t ex. Låg å grät i sängen halva dan.
 
Jag bara önskar att jag kunde få må bra för en gångs skull. Den här jäkla ungen suger all energi ur mig!!! Men men, nu är det typ 27 dar kvar tills han tittar ut. Om han inte väljer att titta ut tidigare förstås. Snälla jag orkar inte mer... Det känns som att det enda jag gör är att sova, äta, sova, äta typ. Jag orkar inte göra något mer. Jag orkar knappt gå ut med hundarna ens. Hur jag ska orka att jobba det har jag ingen aning om. Envisheten inom mig är det enda som får mig att över huvudtaget kliva upp ur sängen på morgonen. Tur att jag är så enveten. Jag har liksom inte ens minskat mina vikter på bodypumpen. ALDRIG! What doesn't kill you makes you stronger. Låt det göra ont. Jag tänker inte ge mig. Folk är för mesiga. Bit ihop och kör ba kör, KBK!
 
 
Halvsover, men försöker va positiv.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0