Publicerat 2014-01-18 23:05:51 i Allmänt


Min man sitter med fjärren i högsta hugg, alltid redo att byta kanal haha. Jag tänkte gå och lägga mig faktiskt, sov en stund efter middagen förut men jag är rätt trött i kroppen så det är lika bra. Tänkte sova med fläta i natt så får jag lite vågigt hår till kalaset imorgon. Gud det börjar redan kl 12 känner att jag har vänt lite på dygnet vid det här laget så det är ju då jag brukar gå upp typ, eller ah 11 brukar jag gå upp. Men men, ska sova till 10 i alla fall, gå en promenad med mina älskade hundar och sedan fixa mig. Har redan valt ut kläder och hängt fram. Skönt att ha allt klart.

Sov sött, puss puss! <3






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0