Publicerat 2014-01-30 09:36:04 i Allmänt



Jag är så himla lycklig!!! Jag kan knappt beskriva känslan av att äntligen få ha min son i min famn! Han är helt perfekt och jag skulle aldrig kunna önska mig något finare i livet! <3

I övrigt mår jag sådär, har väldigt ont, har fått sy flera stygn där nere och är allmänt öm. Annars är det otroligt skönt att slippa den stora magen!

Kommer att berätta mer från själva förlossningen vid ett senare tillfälle. Det var i vilket fall som helst en lång och smärtsam historia med lustgas, spyor och en hel del skratt mellan värkarna. Jag är sjukt tacksam för det stöd jag fått från min kära mamma och min man som båda var med mig under hela förlossningen. Vi gjorde det tillsammans, ett grymt team! Ni hjälpte mig att få oanade krafter så att lille Ymer kunde få komma ut i stora vida världen så snabbt och smidigt som möjligt. 

TACK! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0