Publicerat 2014-07-28 14:13:37 i Allmänt
Jag orkar seriöst inte med vårt samhälle ibland. Sen blir jag arg på mig själv med för att jag över huvud taget låter mig påverkas av all negativ skit som är överallt och ingenstans. Jag måste släppa allt nu bara och fokusera enbart på mig själv och mitt välbefinnande. Jag är totalt sönderstressad. Jag spyr så fort det blir för mycket för mig, mitt hjärta slår fort som bara den och jag kan inte koncentrera mig på någonting för fem öre. JAG VILL INTE LEVA SÅHÄR. Jag vill må bra, glädjas över allt det fina jag har - min familj m.m. Men icke... Det känns så jävla otacksamt. Som att jag bara gnäller hela tiden. Men det är just det... Man kan ha allt man vill ha i hela världen men ändå inte vara lycklig. Mår man inte bra psykiskt så är livet ett helvete ändå.
 
FML.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0