Publicerat 2014-03-02 21:17:20 i Allmänt

Gosh, jag fyller 24 i år (= snart gråhårig!!!), vart tar åren vägen?! Dock har jag hunnit med sjukt mycket de senaste åren så det känns väl egentligen som att jag borde fylla 28, men men. Jag lever ett helt perfekt liv med en perfekt man, son och vovsingar. Jag kan köpa nästan allt vad jag vill (haha det finns alltid saker jag vill ha till priser utanför min budget) och jag bor i världens finaste lägenhet i ett jättebra område! Fast just nu ser mitt hem ut som en svinstia haha, men what the hell. Finns väl något ordspråk med att "lite damråttor i hörnen är ett tecken på att personen som bor i lägenheten/huset haft något roligare för sig" and that's what I'm doin' now - njuter av livet som mamma till världens mest fantastiska unge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0