Publicerat 2014-03-27 23:52:00 i Allmänt
Nu sover alla, utom jag. Jag är alldeles för uppe i varv för att kunna lägga huvudet mot kudden och slockna. Innan jag fick Ymer och innan jag blev gravid däckade jag alltid omedelbart när jag la huvudet på kudden. Berodde nog iofs mest på att jag tränade som en GALNING och kroppen var AStrött varje dag. Tänk, jag gick upp typ halv 5 VARJE DAG och sprang, förutom lördagar. Dessutom körde jag bodypump 2 dagar i veckan och CX 3 dagar. Dear lord, snacka om att döda sig själv långsamt. Det är bara det att jag har så sjukt mycket spring i benen. Jag hatar att sitta still. Jag mår bäst när jag får röra på mig och kan hålla mig sysselsatt. En dag hemma utan något planerat är det värsta jag vet. Speciellt om det regnar ute för då är det inte roligt att gå ut och promenera med hundarna. Nu brukar jag gå i ca 1 timme per dag och sen kör jag bodypump 1-2 dagar i veckan. Tycker det är fruktansvärt att lämna lillen i en timme. Det gör verkligen ont inuti. Men men, ska jag orka bära runt på honom så är det viktigt att jag stärker upp kroppen. Idag var det release med, värsta och bästa axel- och bicepslåtarna på länge! (HEJ TRÄNINGSVÄRK imorrn!)
 
Jag vet inte om jag har skrivit om det ovan innan... Tror det... Säkert flertalet gånger!! Har blivit senil på äldre dar haha. Nej men ärligt, jag är världens glömskaste. Om jag t ex kommer på något jag måste göra så MÅSTE jag verkligen göra det med en gång, annars glömmer jag av det. Jag använder "anteckningar" i min telefon hela tiden för att skriva ner saker om jag inte kan göra det med en gång. Så många gånger som jag vart i affären för att jag ska ha en grej och kommer hem med HUR MYCKET saker som helst, men inte den grejen jag åkte till affären för. Asså gud, haha, thank the lord för "anteckningar"!!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0