Publicerat 2014-03-03 21:11:08 i Allmänt


Efter vi hade vart hos bilhandlarn åkte vi hem och fikade, varefter vi däckade i sängen. Både jag och Jonas somnade och vaknade igen vid 19:00, då vi käkade middag. Ligger i soffan nu med en STOR kopp kaffe och en sovande bebbe på mitt bröst. Jag är så himla trött, skulle behöva sova ännu mer. Gick inte å la mig förrän 4 imorse hehe... Anledningen var att jag streck-kollade på alla avsnitt från senaste säsongen av "Keeping up with The Kardashians". Guuud vad jag grinade när Kanye friade.  Å vilken ring!!! Jävlar alltså!!! Men nu finns det inga fler avsnitt ute... Vad ska jag nu kolla på medan jag ammar?!! Help!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0