Publicerat 2014-03-27 14:08:00 i Allmänt
Asså whaaat?! Paow har opererat tuttarna!!! WHY?! Jag har alltid varit avundsjuk på hennes fina kropp, enligt mig är hon perfekt! Varför opererade hon sig?!!!! Så himla onödigt!!! Sannerligen i grund och botten tack vare alla haters. Jag blir verkligen ledsen när jag läser hur mycket näthat hon utsätts för. Inte konstigt att hon får en skev bild av sig själv. Om du skulle läsa detta Paulina vill jag att du ska veta att jag tycker att du är världens sötaste tjej och du behöver verkligen inte operera dig för att "duga" för svenska folket. Du är helt perfekt som du är! Skulle jag träffa dig IRL skulle jag ge dig en kram. <3
 
 
SLUTA klanka ner på varandra! Alla är vi olika. Jag är inte 100% nöjd med mig själv heller, min mage är svullen och ful, men så har jag en sjukdom som kallas IBS också, så jag har problem med mina tarmar. Men vet ni vad? Det finns viktigare saker i livet än att bekymra sig över en svullen mage som sväller ut i alla brallor! Jag är mamma till världens finaste son och jag kan bo i leggings och klänningar istället, det gör mig ingenting. Bara onödigt att knö ner sig i ett par jeans varje dag "bara för att". Det ska vara bekvämt och jag ska trivas i det.
 
SHARE SOME LÖÖÖÖÖV istället för fan!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0