Publicerat 2014-03-13 18:25:54 i Allmänt
Var så sjukt trött på mina långa naglar, måste hela tiden vara så försiktig eftersom jag är rädd att göra illa Ymer med dem. Idag rök akrylen och sen målade jag på ett vanligt nagellack i en röd nyans bara.




Lillen ligger och sover på mig. Vill aldrig resa mig, han är SÅÅ MYSIG!!!! Jag är bebis-beroende helt klart. Faktum är att en anledning till att jag inte vill göra nya naglar är för att jag inte vill vara iväg så mycket från lillen i onödan. Varenda sekund vi får tillsammans är helig och då vill jag inte slösa bort massa tid på att sitta på en salong. Funderar på att beställa hem så att jag kan börja göra egna hemma. Någon som kan tipsa om någon bra sida med akryl-startkit??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0