Publicerat 2014-05-26 20:53:00 i Allmänt
It's so perfect I'm gonna die! På sidorna där det är lite mönstrat, där är det faktiskt päls, vilket man inte kan se bara såhär vid första ögonkastet. Kvalitén är oslagbar och jag bara längtar efter att få ta ett djupt andetag i dess närvaro och dra in doften av riktigt fint läder. Det är så att man blir hög. Orgasm liksom. Bätte än sex. Du fattar.
 
 
Så fin jag är i min nallepyjamas hahah. Finns inget skönare än silkespyjamasar, såååå jäääävlaaa naaaajs. Kanske borde införskaffa mig en för vuxna. Den här had jag typ haft sen jag var 12. Well, den sitter ju bra fortfarande så why not? ;)
 
Är rätt trött nu faktiskt. Har jobbat idag. Sov max 3 timmar inatt. Lillen vill bara va hos mamma hela tiden, han vägrar sova i sin egen säng. Visst, det är ju mysigt å så men sååå svettigt nu i den här värmen. Helst vill han ligga å snutta vid tutten hela natten men det går ju inte. Asså hallååå jag vill ha min kropp ifred i alla fall några timmar. Men icke...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0