Publicerat 2014-09-15 21:38:31 i Allmänt
 
Jag bara njuter av varje sekund. Jag lever i en dröm. En dröm som blev sann. Jag är så glad att jag tog steget, att jag lyssnade på mig själv och inte vad alla andra tycker hela tiden. Det är mitt liv, mina val och mina konsekvenser. Precis som med allt annat. Nyligen val till exempel. Röstade på miljöpartiet till riksdagen, sossarna till kommunen och vägvalet till landstinget.
 
Jag respekterar allas röster men jag tycker att man borde tänka på vad för konsekvenser ens röst kan få. Jag vill leva i ett samhälle där alla är välkomna och där alla är lika värda, oavsett kön, kultur m.m. Vi delar på ett jordklot. Det är lika mycket ditt som mitt. Alla får en bit av kakan liksom ingen ska behöva gå utan.
 
Så jag hoppas att ni alla röstade med hjärtat för ett land som ni kallar ert hem. En plats där människor kan leva i fred och harmoni med varandra. Där man får vara sig själv och där ingen blir trakasserad eller illa behandlad pga att personen i fråga inte är som majoriteten av befolkningen. Alla är vi unika och det är ju det som är så himla fantastiskt!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0