Publicerat 2015-04-06 09:30:00 i Allmänt


Sitter i soffan å letar middagstips. Det är så himla fint väder idag och jag har vart sugen på att grilla HUUUR länge som helst. Just nu står det mellan två olika recept, båda finns på ICAs hemsida. Det ena är biff med avokado och grillad mango på tortillabröd och det andra är grillade kebabspett med bacon, pitabröd, majssalasa och yoghurt. Jag funderar på att slå ihop rätterna till en enda, min egen variant hehe. Jag brukar oftast göra så, jag följer aldrig recept till punkt och pricka. Mitt recept skulle vara grillade kebabspett ned bacon, pitabröd, avokado, mango, majssalsa och yoghurt, typ.

Recepten finner du här:
http://www.ica.se/recept/biff-med-avokado-och-grillad-mango-pa-tortillabrod-714903/
http://www.ica.se/recept/grillade-kebabspett-med-bacon-625225/

Ni får gärna skriva en kommentar om ni har något bra tips på en god och kanske lite annorlunda sallad man kan ha till. Är så himla inkörd på tomater, sallad och gurka hehe.
 


Kommentarer
jenniiie

Vattenmelon, fetaost o rödlök! Gudomligt till grillat!

Svar: Vattenmelon lät gott! Tyvärr tål jag inte ost men rödlök funkar ju! :):)
Angelica Nordström

2015-04-06 @ 17:36:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0